Ampunkan Aku (Def Gab C)


Redup matamu memandang wajahku,
jangan menangis..Memang benar dulu kunci hatiku,
ada padamu..ohh..

Aku kembali dimatamu kini,
bukan kerana kamu.. Bukan niatku melara hatimu,
usah khuatir..

Jika hadirku melukai hati,
maaf ku pohon abadi..Kini di hatiku satu puteri,
yang pasti bukannya kamu..ohh..

Ampunkan aku,
seandainya engkau,
menangis lagi..

Ampunkan aku,
memang aku bukan,
lelaki dulu..

Ampunkan aku,
seandainya engkau,
masih merindu..

Ampunkan aku,
mendung ini pasti,
akan berlalu..

Redup matamu memandang wajahku,
jangan menangis.. Kita lewati saat kau dan aku,
leka menari..yeah..

Ampunkan aku,
seandainya engkau,
menangis lagi..

Ampunkan aku,
memang aku bukan,
lelaki dulu..

Ampunkan aku,
seandainya engkau,
masih merindu..

Ampunkan aku,
mendung ini pasti,
akan berlalu..

Ampunkan aku,
memang aku bukan,
lelaki dulu..

Ampunkan aku,
seandainya engkau,
masih merindu..

Ampunkan aku,
mendung ini pasti,
akan berlalu..

Ampunkan aku..

One response to “Ampunkan Aku (Def Gab C)

Leave a Reply

