Kepulangan Abadi (Rahim Maarouf)


“..cukup tegas, keras dan kasar kamu mendidik saya dari kecil,
tapi bila sa dengar lagu ni dan amati senikatanya,
tidak langsung dapat saya tahan air mata saya.. and mum, this song is for you..”
– your son, oNeuNo

Kira terjadi.. kisah yang pedih menusuk hati..
Akan ku restui.. dengan rela..
Kerana.. di sana pasti..
Sengsaramu.. akan.. berakhir..

Biar pun aku.. kan hilang.. suci murninya kasihmu Bonda..
Derita yang kau tanggung.. tak mampu aku..
Untuk menahan perjalananmu..
Ke sana.. ke destinasi.. yang terakhir..

Kasturi dan tembuni.. di pintu mahligai indah..
Mengharum di pagi syawal.. seakan.. menanti hadirmu..
Bersemadi dengan.. rimbun doa..

Biar masih ada.. rasa cinta..
Ku rela.. engkau pergi.. selamanya..

Biar.. pedih.. nyata aku relakan..
Engkau.. pergi.. dan tak mungkin kembali..
Namun.. cinta.. masih tetap padamu.. Bonda..

(Solo)

Biar masih ada.. rasa cinta.. Oohh..
Aku rela.. engkau pergi.. selamanya..

Biar.. pedih.. nyata aku relakan..
Engkau.. pergi.. dan tak mungkin kembali..
Namun.. cinta.. masih tetap padamu..

Biar.. pedih.. nyata aku relakan..
Engkau.. pergi.. dan tak mungkin kembali..
Namun.. cinta.. masih tetap padamu.. Bonda..

Leave a Reply

